Föräldrargrupp...

2009-08-27 / 20:29:23
Ja idag var ju jag och Mattias på första träffen med föräldrargruppen.
Och alla var hur trevliga som helst där.
Föräldrargruppen kommer att vara varje torsdag hela september ut.
Känns skönt att träffa andra som är gravida.
Känner ju som ingen närstående som ska bli mamma eller pappa.
Vore mys att träffa en trevlig som man kanske kan umgås lite med då ungen tittar ut.
Efter det så drog Matte iväg och gjorde sin hemliga grej :p
Och jag gick hem och mötte Jonas utanför i sin bil så vi drog iväg och hämtade min parfym på posten.
Sen hämtade vi upp Mattias och nu har vi nyss sett på film och Martin är på besök.
Så nu ska jag bara spela betapet och känna lugnet :)

Åsikter!
Postat av: Emma

Hej, trevligt att hitta din blogg! :)

Vi ses nästa Torsdag!

Kommenterat - 2009-08-27 / 22:12:17  | URL - http://enlitenemmas.blogg.se/
Postat av: Svar till Emma.

Nämen hejsan du fanns här du med :)

Jamen det gör vi :)

Kommenterat - 2009-08-28 / 11:38:36
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥