Sovit länge

2012-04-08 / 11:44:35
Har sovit lite för länge idag tror jag.. Somnade efter elva igår och ammade Eddy kring morgonen och sen vaknade han om och om i en timmes tid. Klev upp klockan åtta och var vaken till nio och sov sen till havl tolv. Shit, vilken sömn alltså. Välbehövligt ibland.

Idag så ska vi iaf hem, blir väl mot eftermiddagen.
Hem och städa och tvätta i massor är det som kommer att stå på schemat. Sen hoppas jag på ett bra besked på tisdag, annars kommer jag blir argare än någonsin. Men det hoppas vi inte. Nu så måste turen stå på min sida.

Men ska ta hand om Eddy nu som är trött, tjing!

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥