Sov morgon

2012-04-07 / 10:42:16
Då har man fått sig en skön natt sömn. Som ni kanske inte vet så har M sagt upp sig på jobbet av särskilda anledningar. Så han tänker ju vara pappaledig Och från och med i förrgår så står det skrivet att han är det. Så just nu är vi alltid två om barnen och kan turas om mer. Så på nätterna har jag Eddy, eftersom att jag ammar och han kliver upp med Halie. Eddy vaknade kring åtta och jag ammade och somnade om till nio. Vilken lycka. Känner mig jätte pigg idag :-) och solen lyser så fint där ute. Snön börja tina sakta men säkert, så inom en vecka borde ju snön vara borta om det inte vill komma mer snö vill säga.

Idag är det faktiskt ingenting planerat.
Vet inte om vi stannar i Svedjeholmen en natt till eller om vi åker hem. Får väl se om alla är less på oss. Har glömt blöt tvätt i maskinen där hemma med, typiskt. Bara att tvätta om. Katterna saknar väl också oss. Men tur dom är två och har varandra. Nä nu ska jag hjälpa Halie att få upp morsan ur sängen, tjingeling!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥