Febern är tillbaka

2012-04-12 / 23:29:47
Tycker så synd om lilleman som blivit febrig igen. Men denna gång så höll han sig feberfri i en månad så det är ju resultat. Man börjar ju undra om han har ett fruktansvärt dåligt immunförsvar. För så fort vi tar oss ut. Exempel bvc eller en sväng på stan, då är han sjuk nästa dag. Tråkigt för oss alla. Han är väldigt kinkig nu igen på kvällarna. I tre timmar har jag och M försökt sova ner honom.. Går inte så bra, han äter även dåligt. Vill äte lite i taget varje gång. Vill helst amma men jag har ju inte tillräckligt till honom längre och han vägrar välling och ersättning. Inte alls kul. Dessutom var vi på bvc koll i tisdags. Han har börjat gå ner på kurvan med både vikt och längd. Och allt detta beror på att han varit sjuk så mycket. Vill ju ha min lilla rundboll tillbaka. T.om hans kusin Felicia är större än honom nu. Det positiva med det hela kan ju vara att han är mindre sjuk då han blir äldre. Men ändå jobbigt då de små är sjuka, de kan ju inte prata så man försöker alltid göra sitt bästa för att få de nöjda. Halie är ju i en lite lättare ålder. Hon kan ju prata och peka och säga vart hon har ont och vad som är fel. Men Eddy ska ju också bli så stor en dag. Men jag njuter av varje sekund i vilket fall, han är min charmiga gosse :)

Förutom det så har vi hjälpp min mamma med bär hjälp. Och jag har även hunnit ut på en promenad med Halie och världens bästa Sandra. Hur mysigt som helst, särskilt nu då våren börjar titta fram, kan inte annat än njuta då.
Har även gjort något annat spännande, det gick super bra men vill inte skriva ut något om det än..

Nä, nu ska jag upp med tvätt och sen försöka sova ner Eddy, hör att det inte går så bra där inne för M. Natti natt!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥