Gamla minnen :-)

2012-04-06 / 14:32:41
Vad slö jag blev, det är farligt att lägga sig på soffan då båda barnen sover lunch. Eddy vaknade iofs efter 30 minuter och äter nu gröt. Men jag inväntar att stumpan ska kliva upp så att vi kan måla ägg. Känner mig rastlös just nu och tröttheten kommer givetvis sakta inpå då.

Slänger in lite gamla foton här nedan, älskar att se minnen!!! :-)

Finaste lill syrran som jag fotade förra vintern. Kom och hälsa på snart, vi bor alldeles för långt ifrån varandra.

Finaste stumpan då hon var endast 1 månad gammal

Och äldre blev hon fort


Midsommar för två år sedan ;)


Gravid med Halie

Gravid med Eddy

Eddy 1 dag gammal


Halie nykläckt

Eddy nykläckt

Wheels för 4 år sen
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥