Myser i Svedjeholmen

2012-04-06 / 12:19:35
Givetvis nu då det är påsk och allt. Igår myste vi med två stora skålar godis, chips och påskmust. Såg på "Sommaren med Göran". Trots att jag sett den tre gånger tidigare, men den är bra. Ikväll och imorgon kväll så blir det samma sak. Halie har precis lagt sig för att vila då hon vaknar igen så ska vi måla ägg. Funderar även på att gå en påsk kärring runda med henne. Om inte så gör vi den rundan imorgon.

Men jag blir riktigt deprimerad då jag ser snön liggandes på backen och fullt på alla träd. Det känns som dagen efter nyår. Nä fyy, hit med våren igen. Jag vill inte ha vinter. Fortsätter det såhär flyttar vi garanterat söder ut.

Nu så ska jag sova ner nästa barn och sen njuta av lite tv tid innan det blir full rull igen. Glad påsk önskar jag er alla!

Förra påsken, titta vilket underbart vänder vi hade?
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥