Halie gick påsk kärring runda ;)

2012-04-06 / 21:24:00
Har nyss sett på lite film på canal + och nu övergår vi till skräck.. Wrong turn 4.. Som jag längtat efter att få se den. Sist då vi skulle ta igång den så hade morsan mixtrat med något så att den inte gick att se, men nu så ;)

Är fruktansvärt less på godis, trots att jag inte ätit sådär super mycket. Men har ju aldrig varit en godis älskare. Blev ju lite mer så då jag väntade Halie.. Men nu efter Eddy så är jag mer för påsarna eller läsk :-)

Men så ser läget ut. Halie har varit lite speedad ikväll och haft svårt för att somna i tid. Inte så konstigt så påsk haren bjuder på så mycket gott. Dessutom gick jag, M och hon ut på en påsk kärring runda. Hon var ju så fiiiin. Fem av tre hus öppnande så det blev två silver penningar och lite godis. Men nöjd blev hon. Hon skulle nog kunnat gå runt hela Svedjeholmen om hon fick. Men efter tre hus som öppnat tyckte vi att det räckte hon fick nog mycket godis utav bara dom. Men det var iaf hennes första påsk runda och hon var så duktig. Sa glad påsk och tackade för godiset och gav påsk teckningar som pappa ritat. Hennes dag med andra ord var "UNDERBAR".

Men nu så ska Eddy till sängs och skräck filmen ska igång...
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥