Nu ska det bli ändringar.

2009-08-26 / 17:03:48
Som sagt så är jag värdelös på att skriva här.
Men har nu bestämt att jag ska börja skriva här mer från och med idag.
Men alla som följer min bdb vet ju detta men iallafall så bor jag och Mattias i Ersboda nu sen typ 2-3 månader tillbaks.
Och jag går in i v. 32 (31+0) idag.
Så tiden har rusat iväg väldigt snabbt.
Jag känner hur det närmar sig.
Och det börjar kännas nervöst.
Imorgon börjar jag och Mattias på föräldrargruppen.
Det ska faktiskt bli kul.

Jag är ganska så slö idag det är så jobbigt att sitta upp och skriva, men får sådan ryggvärk.
Tänkte se lite tv nu..

Det tar inte länge tills jag skriver nästa gång :p
"promese" :D

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥