Tråkiga söndag.

2009-08-30 / 13:47:03
Ja idag vaknade man sent. Typ 13.00 Och jag somna vid sex imorse också.
Brukar inte vara så.
Mattias sover fortfarande.
Han och Martin drack ju lite öl igår och sjöng på Mirabelle :p
Jag stannade hemma, ser ju så dumt ut och komma på en krog då man är ganska stor.
Sen kan man så lätt bli puttad så man kan ju ramla så klumpig som jag är, aa tänker inte riskera det iaf.
Sen kan ju folk tro att man dricker också.
Som sagt det blir ingen krog förän man verkligen ska ut.

Idag så blir det lugnt vad jag vet. Förutom att vi ska städa lite.
Kanske får vi besök av Pottifarr också, så det ser man ju.
Men nu så ska jag ut med Kiara och ta mig nå frukost.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥