Åh, vad jag saknar!!

2009-12-01 / 15:05:59


Tittade nyss på förlossningskliniken.
Åh vad jag tänkte tillbaka på min förlossning då.
Visst, värkarna gjorde förbannat ont.
Men shit vilken upplevelse det var.
Fick tårar hela tiden då dom fick barn på programmet.
Jag kan inte tro än idag att min söta Halie har legat i min mage.
Ska bli så kul nästa gång man ska bli gravid igen.
Just graviditeten och att föda.
Men sen så kan man ju sudda bort värkarna :)

Jaja, nu så ska jag snart klä på gumman för vi ska käka middag hos Anders idag.
Morsan och Mattias har nästan fått loss alla skruvarna på en del på skroten nu.
Och då ska vi därefter käka hos Anders och sen ska dom skruva igen och då kanske vi hinner komma hem idag om allt funkar som det ska !!

Tjingelingen <3
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥