Besök.

2009-12-05 / 17:11:09
Idag kom Henri och hans tjej och kikade på Halie.
Hon fick en snuttenalle av dom, hon kommer hon nog bli väldigt tacksam över den då hon blir lite större. :)
Då dom åkte så försökte Mattias få Halie att gilla napp, men hon vill verkligen inte ha napp.
Men Mattias lekte på med nappen och istället somnar hon.
Så våran andvändning för napparna blir att leka på så hon somnar.

Men nu så sover dom så fint på soffan.
Jag har donat på med tvätt, disk och röjt lite.
Så nu ska jag strax göra middag.
Sen ikväll blir det lugnt "så härligt". Ska nog se oss en film. :)

I söndags knäppte ju vi generations kortet, vi är 5 generationer nu :)
Detta ska in i tidningen.
Synd bara att jag ser så stor ut här :/


På bilden, ovanför: Min morfar "Tage", min mamma "Jenny". Jag själv.
Nedanför: Min gammelfarmor Göta och min söta dotter "Halie".
Åsikter!
Postat av: Ness

Gu vilken fin bild på er! :)

Kommenterat - 2009-12-10 / 03:01:36  | URL - http://sness.blogg.se/
Postat av: Caroline (jag)

Tack :D

Kommenterat - 2009-12-10 / 16:25:55
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥