Besök hela helgen

2009-12-21 / 18:00:31
Igår åkte farsan och syrran hem.
Det har varit en väldigt trevlig helg som gick alldeles för snabbt.
I fredags pratade vi, kollade lite hemgjorda filmer osv.
Och i lördags bowlade vi det var ju jag, Halie, brorsan, Mattias, pappa, syrran, Hampus och Malin.
Efter det så drog alla grabbar ut på krogen förutom Hampus som åkte hem med sin mamma.
Jag, Halie, Malin och syrran for hem till mig och såg på två filmer.
Sedan blev det söndag och deras tåg gick vid två.
Precis då dom skulle åka så kom Sandra och hälsade på.
Det var så trevligt, det var ju några månader sen.
Hon blev kvar här tills idag.
Och nu har hon också åkt hem.
Mattias och jag håller på med knäck nu, så jädrans gött :)
Men men ska gå och lägga in mer tvätt nu och göra mat medans Mattias håller på med knäcken.

Lite bilder sen helgen :)


Lillasyster Sofie <3

Morfar och Halie

Pappa och dotter bakar pizza :D

Kim (brorsan) och Malin

Så söt

Min bror och Halie

Halie och Mattias
Finns så många fler, men detta får duga :D
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥