BlondinBella.

2009-12-14 / 01:21:02
Satt mig nyss och läste BlondinBellas blogg.
Brukar göra det ibland då jag inte har något för mig.
Jag blir alltid uppslukad av den och kan inte sluta läsa.
Förstår inte men hon kommer ju med så bra ord i sin blogg.
Hon skriver det man vill läsa.
Många som pikar henne, men jag kan faktiskt inte säga något illa om henne.
Hon är intressant.
Tänk dig att få leva ett sånt liv.
Min dröm sen jag var liten var att få bli "skådis".
Men pågrund av att välja fel väg och att jag inte fick godkänt i matten.
Så kom jag aldrig in på någon linje.
Man ångrar sig så mycket..
Jag önskar att jag fick jobba med det jag vill jobba med.
Nu är det försent, iaf att få jobba med något man brann för.
Att inte uppfylla sina drömmar gör att man ger upp sina hopp.
Man ska inte göra det, utan kämpa på.
Drömmar ska man alltid ha, vissa kan man uppfylla och vissa inte.

Men jag ångrar inte en sekund vilka som finns i mitt liv.
Min familj får mig verkligen att lysa. Utan dom så skulle jag vara chanslös.

Finns det någon som har tips på uppfylla sina drömmar.?
Hur får man chansen att göra dom och styrkan att kämpa?
Är man inte för gammal om man vill bli skådis i 21 års åldern?
Och hur kan man bli en intressant bloggerska?
Vad vill folk läsa?
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥