Bvc och stan .

2009-12-04 / 19:07:35
Idag var man på bvc och Halie väger nu: 4840 g och är 56 cm.
Hon sa att allt så finemangen ut och att hon är precis som man ska :)
Så skönt att höra.
Nästa besök blir läkarbesök.

Efter det så åkte jag och Halie till stan för att träffa Fia.
Vi kollade lite bebis kläder på hm och kappahl.
Och jag fann Halies julklänning och två andra plagg.
Vi fikade också.

Trevligt var det iaf, kul med någon som har en bebis som är jämngammal med Halie.
Alicia heter hon föresten, verkligen jätte söt :) och jag älskar hennes frilla, hehe!

Nu är jag hemma och vi har nyss käkat mat.
Snart kommer Halies farmor och farbror hit och då ska vi titta på idol.
Och jag vill inte att någon av dom ska åka ut.
För mina favoriter är i topp nu.
Ja alla är värdiga vinnare.

Men nu så ska jag vila en stund är helt slut efter dagen!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥