Fylld dag :)

2009-12-16 / 22:34:49
Har inte uppdaterat på hela dagen så det är väl dags nu.

Skrev nyss världens längsta inlägg men allt försvann .
AVSKYR SÅNT.

Imorse kom iaf Mona hit min gamla (stödfamilj).
Det var trevligt vi pratade gamla minnen.
Efter det for vi på läkarbesök.
Och där träffade vi några ifrån föräldrargruppen.
Och hittils så har alla av dom fått pojkar.

Halie väger nu: 5160 gram
Och är: 57,5 lång.
Hon växer ju så fort.
Läkaren tyckte att honm var riktigt stadig med huvudet för att vara så liten :)
Och idag så log hon för första gången vi gjorde grimaser.
Först så gjorde Mattias och sen gjorde jag samma en timme efter.
Så kul att hon fäster blicken mer och mer dag för dag :)

Just nu så ser jag, Mattias och Jimmy på en skräckfilm på 6an medans Halie sover.
Hon lär ju vakna snart, hon har ju sovit nu i tre timmar.
Men nu är det spännande på tvn, hej och hå !!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥