Hur Halie har utvecklats runt 1-2 månader

2009-12-12 / 20:30:11

Tänkte skriva lite nu om hur Halie har utvecklats.
Jag tycker att hon är sig lik sen hon kom.
Bara att hon är längre och väger mer :)
Men hon är riktigt stadig med huvudet, ovanligt stadig för att vara så liten.
Och bara någon vecka gammal kunde hon få upp huvudet :)
Halie kan fortfarande ha storlek 50 men har också storlek 56 ..
Så efter jul lär ju storlek 50 vara smått.
Hon har fått längre hår, men man ser fortfarande inte vilken färg hon har.
Det är ljust där uppe på huvudet och brunt i nacken.
Ska bli kul att se vilken hårfärg hon kommer att få.
Sakta men säkert så händer det något nytt varje dag nu.
Jag längtar så efter att få höra hennes första ord, se henne ta första stegen..
Ja, allt det där.
Men jag njuter också av att hon är så liten än.

Mamma älskar dig <3



Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥