Jag vill ha

2009-12-18 / 18:35:40
Jag vet två dyra saker jag verkligen vill ha.

* Systemkamera
och
* laptop


Jag önskar att man hade pengar.
Varför ska det var så svårt att få jobb i Sverige.
Förr i tiden kunde man ju bara gå in i en affär och säga "hej, har ni något jobb som behövs göras?".
Och man fick jobb på en dag.
Men nu får man ju inte ens städjobb.
Jag och Mattias lär ju känna oss väldigt rika den dagen lyckan kommer och vi båda får jobb.
Tänk att ha över 10 000kr mer i månaden, det är ju rena lyxet.
Men hellre leva fattig först och leva bra sen.
För då vi väl kommer att ha pengar kommer vi nog vara väldigt sparsamma :)

Just nu så vilar Matte och Halie på soffan.
Om en halvtimme så ska jag väcka Halie och ta på henne ytterkläderna.
Får då drar vi mot stan och möter upp, ja ni vet vilka.

Hej och hå, uppdaterar mot kvällen/natten.

Bilden är gammal.
Så det kommer vara en del gamla bilder nu på bloggen..
Lär ju synas vilka som är ny och inte, för jag har ju kort hår nu.
Och har aldrig tidigare haft det :p
Åsikter!
Postat av: Emma

Som vi båda arbetslösa och inte mycket pengar. Men Thonys morfar har sagt att ni lever dåligt nu men det kommer ni inte göra i framtiden hoppas bara det stämmer ....

Kommenterat - 2009-12-18 / 22:30:24  | URL - http://eddiesmammaemma.blogg.se/index.html
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥