Kallt.

2009-12-18 / 17:32:35
Idag vid ett så trippade vi ner till barnenshus och köpte en fäll åt Halie.
Så nu är det varmare i hennes vagn.
Sedan gick vi till obs och handlade lite mat inför pappa och systers ankomst.
Nu är man äntligen hemma, så kallt ute idag.
Tur man klädde sig bra.
Men tyckte synd om Kiara som började små halta på slutet.
Stackarn frös en del, men vi var nästan hemma då som tur va.
Pappa och Sofies (syster) tåg var försenat, så då missade dom bussen i sundsvall och fick ta nästa.
Så dom kommer åtta istället.
Så nu värmer vi oss här hemma innan vi tar bussen till stan och möter upp dom.

Ska vila mig en stund nu innan vi åker igen.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥