Lång kväll

2009-12-13 / 23:39:19
Lång kväll.
Vid sex drog jag, Mattias, Halie och Jimmy till stan och käkade på Mias.
Efter det for vi och sjöng lite karaoke i en lokal där Mattes kompis Martin var.
Då vi gick till bussen och skulle hem.
Var alla kioskar och ställen stängt så vi kunde inte köpa en bussbiljett.
Och jag hade pengar på mitt kort men inte Matte på hans.
Och det värsta var att jag inte har visa så det funkade inte heller.
Då gick vi tillbaka till lokalen och Martin var fortfarande kvar där.
Vi kollade om vi kunde dela taxi med han.
Men då vi ringde taxin sa dom att dom skulle ha 80 kr för att ta med en bilbarnstol.
Det var det löjligaste jag hört. Hur fan kan dom ta 80 kr betalt för att ta med en sån.
Så då kom jag på att min mamma kunde överföra till Mattes konto.
Så på det sättet kom vi hem.
Sitter hemma nu och ser tv, så skönt det är ju så kallt ute.

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥