Lite tjoller från mig :p

2009-12-05 / 17:35:39
Man ska inte behöva vara rädd för att säga vad man tycker.
Alla människor tycker olika, för vad vore världen om vi alla tyckte exakt samma.
Hur roligt hade det varit om vi alla då hade gått i samma kläder.
För att alla har samma smak.

Jag säger alltid vad jag tycker, men det finns ju en viss gräns också.
Tycker man en människa är "ful". Så skulle då inte jag säga det till den personen.
För jag ser på personens insida och inte utseende.
Men ja visst kollar man på utseende också.
Svårt att formulera ut allt här.

Det jag egentligen vill komma fram till är att "var dig själv".
Och döm inte vad andra tycker. Berätta istället din version och tycke.
För man kan förstå hur andra tycker men ändå stå fast vid sitt eget


Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥