Löften !

2009-12-18 / 00:39:37
Nyss blev det scones och kladdkaka gott och onyttigt.
Har lagt ner min träning lite.
Så svårt att hålla den nu då det är så nära jul.
Efter nyår så händer det en del saker.
Ska ha nyårlöften detta år något jag aldrig brukar ha, hade ett förra året och det var att gå ner i vikt.
Jag höll löftet.
Tränade och gick på diet i 1 månad och sen blev jag gravid.
Så då fick jag börja äta vanlig mat igen.
Eftersom att min diet bestod inte av någon pasta osv.
Men jag gick ner i vikt och mådde super bra då.
Så i år ska jag ha tre styckna löften :)

Mina nyårslöften.
* Sluta röka (Både jag och Matte)
* Träna varannan dag.
* Äta chips, ostrokrokar, godis eller dricka inklusive snabbmat (1-2 gånger per månad)

Wish me luck, förra året lyckades jag tills min graviditet kom ivägen!

Bort med nikotinet, och vi kommer att gå varanndra på nerverna ett tag.
Starkt förhållande kallas det :)





Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥