ÖF :D

2009-12-16 / 00:30:01
Jag får mixtra med min blogg sen någon dag då jag har tid igen.
Den får se jävlig ut en stund nu.

Idag så har jag varit på ÖF med Petra, jätte trevligt folk där :)
Fia kom även dit, sen träffade jag en tjej som kände wigertsson, kul.
Så Jennifer ring mig så får du veta vem jag träffade, hehe!
Jag ska garanterat dit nästa gång dom har det.
Verkligen super trevliga människor.
Vi fick julbord där idag, gratis och gott.
Sedan började Emelie bli väldigt trött och Halie med så vi åkte hem sådär vid åtta tiden.
Nu har man landat några timmar och städat runt här hemma.
För imorgon kommer Mona (min gamla stödfamilj) det var år sedan nu.
Vi kommer ha en del att prata om.
Efter det bär det av för ett läkarbesök av Halie.

Så nu ska jag och Halie lägga oss och sova, godnatt!!

Bilder sen ÖF, snodda av Petra :)






Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥