Sov vana!

2009-12-14 / 15:11:46
Det går inte att bryta Halies sov vana.
Hon somnar alltid vid fem på morgonen.
Vaknar åtta vill ha mat och somnar till det sen nästa gång hon vaknar är då jag kliver upp.
Vaken en timme sen sover hon typ 2-4 timmar.
Sen på kvällen är det lite olika.
Men hon somnar iaf alltid vid fem på morgonen.
försökt att ändra på det, men som sagt väldigt svårt.
För bebisar gör ju som dom själv vill.

Mattias for till försäkringskassan för en stund sen.
Och Halie ligger här bredvid och sover och jag kikar runt på internet bara.

Drömde en så hemsk dröm inatt..
Mår dåligt jag bara tänker på den.

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥