Trevlig kväll :)

2009-11-28 / 19:59:27
Igår blev det utgång.
Vi förfestade i mammas lägenhet och dom som festade var:
Isabelle, Elina, Johanna, Therese, Kim, Dan, Hansson, Peter, mami, Mattias och Jonas.
Vi hade det super trevligt.
Det blev Harrys för alla utom Isabelle och Elina som drog på Olles.
Träffade även en gammal klasskompis Linnea, vi hade super kul i slutet av kvällen.
Sedan blev det lite efterfest hemma hos mami och då följde Roger och Robin med oss hit.
Jag tröttnade vid sex på morgonen och gjorde mig mat och satt mig och såg på film i rummet.
Och där låg Mattias avdäckad. Ja det blev lite för mycket för honom :p

Och vid tre idag så kom Halie, har saknat henne som en tok.
Tack moster och Jonas som kunde ta hand om henne medans mamma Carro roade sig litegranna :)
Nu så ska jag snart lägga mig i soffan och se mig nån film.
Mattias och Halie har ju somnat.







Lillgumman och Johanna, så fina <3

Åsikter!
Postat av: Johanna

Tack för en rolig kväll, måste göra om det! :)

Kommenterat - 2009-11-30 / 23:11:54  | URL - http://hanoni.blogspot.com/
Postat av: Caroline

Tack detsamma, oja det måste vi <3

Kommenterat - 2009-12-01 / 15:11:05
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥