Besök.

2009-10-05 / 01:36:48
Just nu så är Potti och Jimmy på besök.
Dom har varit här några timmar nu.
Vi sitter just nu och kollar på körslaget :)
Det blev foto med Helle idag igen.
Ett stort tack till henne för dom vackra bilderna.

Ja ska väl se klart på körslaget sen lägga mig och sova.
Har haft en jobbig dag.
så jag hoppas på att få mig en skön sömn och att dagen blir bättre imorgon.

Åsikter!
Postat av: Susanne - Mamma till Roky

Jisses vad jag saknar min mage när jag ser din. Riktigt fin bild för övrigt! :)

Kommenterat - 2009-10-07 / 15:24:33  | URL - http://ultrapid.blogg.se/
Postat av: Caroline Sjölund "jag".

Naw, kan förstå det.

Jag vet att jag kommer att sakna min sen.

Men ska ändå bli så skönt att få kunna ha sina kläder igen :) Tack tack..

Kommenterat - 2009-10-12 / 11:33:32
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥