Solig och kall höst.

2009-10-13 / 14:28:32
Hösten är här vilket känns inte så kul.
Ska väl bli mys med vinter och så.
Och även få ha sin plutt med första julen.
Men jag längtar ändå till sommaren redan.

Ja, vad ska man säga?
Sitta hemma idag som vanligt.
Förutom att Jag och Mattias ska hämta ett paket som vi fått av min pappa och Tilda.
Lite barnkläder osv. Ingen aning om allt som är i.
10 kg väger paketet iaf :) ska bli kul och se.
Men det blir inte förän vid fyra då Jonas slutar.
Han måste skjutsa oss för paketet är för stort för att bäras.
Jaja, ska göra mig lunch/middag nu..



Våran sötnos Kiara.
Redigerad av mig blev faktiskt väldigt nöjd.
Den ska förstoras inom kort tid :)
Åsikter!
Postat av: Johanna

Vilken söt bild på Kiara! :)



Nu är det inte långt kvar tills han/hon kommer ;) Vad kul

Kommenterat - 2009-10-13 / 15:51:04  | URL - http://hanoni.blogspot.com/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥