01.25

2009-09-24 / 01:26:09
Hej och hå.
Har nyss hjälpt min älskling med ja tyvär det är "hemligt".
Ni får veta sedan så småningom.
Och nu är jag väldigt trött.
Tänkte ta och spela lite innan man intar sängen.
Men idag har vi iaf storhandlat så nu har man massor av gott i kylen och och frysen igen :)
Sen har jag pratat mycket i mobilen idag.
Helle tre gånger, mamma en gång och med moster en gång.
Sen har vi ju självklart sett på idol :)
Är bara så sur över att Emma inte kom vidare.
Så dom går miste om en bra brud..
Så har min dag varit idag iaf.
Imorgon har jag ingen aning om vad som görs.
Hemma sittandes tror jag.
Jag börjar ju känna mig sjuk :(
Hoppas jag inte blir det.
Skulle bli så jobbigt nu då det inte är så länge kvar tills man är beräknad..
Yes, men nu så ska jag dra mig.



You are the one and only <3
Åsikter!
Postat av: Johanna

Vilket fint kort på er :)

Kommenterat - 2009-09-25 / 19:02:11  | URL - http://hanoni.blogspot.com/
Postat av: Caroline Sjölund

Tack gumman :)

Kommenterat - 2009-10-05 / 01:33:39
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥