Förlovning..

2009-09-02 / 23:02:00

Idag förlovar jag och Mattias oss.
Det tråkiga är att ringarna inte hann komma tills idag.
Men det firas ändå för att det är ju det hära datumet som ska stå i ringarna.
Vi är ganska så fattiga nu så det blev nudel wook som Mattias var och handlade på affärn.
Gott var det :)
Sedan till efterrätt så blev det glass med cocktail.
Sen har vi bara myst och sett på bra program på tvn.
Har även gjort annat idag.
Var på östra för att få information om min kurs och schema.
Jag ska jobba intensivt med "medicinsk grundkurs" i 6 veckor.
Men en sak gjorde mig så förbannad.
Läraren bad mig gå ner till studiecentrum och hon sa att jag skulle få låna bok där.
Men då jag gick ner och sa det sa dom att jag måste vara kommunanställd.
Helt sjukt :/ Så dom menar att jag måste pejja 400-500 kronor för en bok som jag använder i 6 veckor.
Sen har man inte ens pengar nu, så jag vet inte alls hur jag ska bära mig åt.
Men eftersom att det är min och Mattias dag idag så var det bara att glömma bort det idag.
Och ta nya andetag imorgon.
Går dessutom in i v. 33 (32+0) idag.
Så tiden rusar fram.
Bara 55 dagar kvar.
Kan knappt tro det.
Men snart får vi hålla våran baby i famnen :)
Jaja, nu så ska jag kika vidare och se lite tv..



Tjingeling..

Mattias - Jag älskar dig, du gör mig så lycklig <3

http://www.facebook.com/video/video.php?v=129937983023&saved
Bebisen sparkar..
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥