Plugg, plugg och åter plugg.

2009-09-10 / 21:27:31

Jag förstår inte hur jag ska hinna.
Jag pluggar hela dagarna.
Men det räcker som inte till ändå, behöver egentligen plugga på kvällarna också.
Men jag är helt slut då, mitt huvud klarar inte av att ta in det då.
Jag tog på mig något för stort nu.
Är ju för gravid för att orka.
Men jag kämpar på och hoppas att jag ska hinna.
Känns ju så onödigt om jag misslyckas :(
Att få vänta ett helt år innan man kan börja igen.
Men jag håller upp huvudet och hoppas att jag lyckas och hinner.

Har nyss sett på Idol.
Måste plugga in frågorna innan jag lägger mig också.
Men jag gör väl det på någon timme, orkar inte nu.
Ska kika på lite tv nu.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥