Sjuklingar.

2009-09-18 / 11:23:24
Ja nu är dom mesta sjuk utom jag.
Mamma, syster Isabell, brorsan Kim och hans tjej Malin.
Alla ligger eller ha legat sjuk i feber.
Och nu är även min Mattias sjuk.
Jag inväntar bara på att det ska hända mig.
Igår så avslutade jag min kurs.
För att allt känns ju bara så himla jobbigt.
Men längre fram så ska jag göra den.
För den var väldigt intressant.

Är dessutom i v. 35 (34+2) nu :)
Tiden rusar sin väg.
Man bara längtar mer och mer.
Bara för det så går tiden nu på slutet så väldans sakta.

Nu är det helg också.
Min moster och Jonas ska väl hälsa på en sväng. :)
Mys det.
Thats it, ska ta mig nå frukost nu.

Fotograf: Helena widmark.

Vi har nu fått våra rinagr och är förlovade <3
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥