v. 34 (33+0) idag ;D

2009-09-09 / 22:19:13
Hej och hå, var några dagar sedan nu.
Iaf så är jag och Mattias i Örnsköldsvik nu och hälsar på mamma.
För mig är det väl en del pluggande fast jag hälsar på.
Och jag hoppas verkligen att jag lyckas med kursen.
Jag har en sån intensiv nu.
Och för att jävlas så är jag mer trött nu än vanligt och har väldigt svårt att få in saker i huvudet.
Så jag får helt enkelt tro på mig själv.
Mattias hjälper mig varje dag, vilken underbar pojkvän jag har :)

48 dagar kvar till BF.
Jag är väldigt less på magen nu, har så svårt att hitta sittställningar och sovställningar.
Jag avskyr magen men inte innehållet.
Så kom ut nu snälla.!!
Men jag härdar ut.
Inte så länge kvar ändå.
Nu så ska jag se vidare på tvn och umgås med sambon och mamma.
Tjillevippen.


Alltså v. 34 (33+0) 48 dagar kvar till beräknad förlossning. <3
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥