Annaaxel kan dra.

2010-04-23 / 08:09:37
I typ två månader har jag hållt på och då skrev jag detta mejl till dom igår:
> NU skriver jag mitt sista mejl till er 
om ni nu inte fixar detta.
> Har väntat för länge på detta schassi
och vill inte ha något.
> Nu då hela handtaget också har lossnat.
> Idag kunde det gå riktigt illa för min dotter.
> Och tycker att eran service är helt värdelös
och har ringt er förut över
> 10 gånger.
> Och såhär ska inte jag som kund behöva göra.
>
> Jag vill ha mina pengar tillbaka helt enkelt!!!!!!
> Får jag inget svar på det här meddelandet
och pengarna tillbaka.
> Så blir jag tvingad att kontakta konsumentverket.
> För som ni förstår behöver jag en fungerande
vagn till mig dotter .
>
> / Caroline !!!!


Och mitt svar:


Hej Caroline!

Vi fick din ram från tillverkaren i onsdags
och skickade den till dig
omgående, så den bodde vara framme
 i början på nästa vecka.

Här kommer beskrivning hur ni ska montera vagnen.
Börja med att skruva loss suffletten.
Skruva bort de 2 skruvarna som
håller tyget på ramen och knäpp
loss de 2 tryckknapparna på undersidan,
kom ihåg vilken stång tryckknapparna satt på.
Knäpp loss inköpskorg.

Börja med att knäppa fast inköpskorg på
den nya ramen. Skruva först
skruvarna genom tyget och sedan in i ramen.
Fäst tryckknapparna på
stången. Skruva fast suffletten och sätt
sufflettens kardborre på plats.
Justera skruvarna till suffletten så den går lagom lätt.

Trevlig helg!
Mvh Irina


GÖR MAN SÅ?
:o Fan så jag är arg och besviken på dom..
Fattar dom inte att vi inte vill ha deras
vagnar som orsakat så mycket för oss..

DEN ÄR DESSUTOM SKICKAD TILL UMEÅ,
SÅ VI MÅSTE SLÖSA PENGAR FÖR ATT TA OSS DIT NU...
Åsikter!
Postat av: Emelie

Jag skulle bli så rosen rasande. Och dra detta vidare och inte ge mig förrän dom får så mycket skit

Kommenterat - 2010-04-24 / 00:06:38  | URL - http://emelieochsilas.bloggplatsen.se
Postat av: Theres

Men Irina som är så trevlig? Det svaret fick jag när jag ringde till dem och sa att kundtjänsten var värdelös! Hur löste det sig för er??? De har ju skyddat sig noga i köpvillkoren. Läs på min blogg så får du se hur de är mot mig.... Suck!

Kommenterat - 2011-02-11 / 11:32:56  | URL - http://minbebis.com/blogg/mariatheres
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥