Är trött idag

2010-04-12 / 18:52:04
Vet att jag bloggar lite idag. Men idag är en sån där dag då man är trött och less. Halie är på samma humör som mig. Men en sak måste jag ju nämna. Gissa vad min älskling gjorde imorse? Han klev upp med Halie sju på morgonen och bakade scones så jag fick det direkt då jag vaknade åh så glad jag blev. TACK GUBBEN ! Efter det så blev det stan.. Och sedan en sväng till Anders där resten av mina syskon är. Men nu är vi hemma hos mamma igen. Har nyss badat Halie så nu luktar hon fräscht. Nästan att man bli avis på hennes underbara doft. Den är ju helt underbar. Men men nu är jag så trött. Så jag ska ta mig någon macka och bara ta det lugnt resten av kvällen. Vi får se om jag bloggar.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥