Back in mamis house

2010-04-10 / 14:30:22
Äntligen, sitter och slöar i soffan och kikar runt medans Halie går runt i sin babystol. Idag blir det lugnt och sedan grillning med mina tre syskon, Malin, Matte, Halie, mamma och Anders. Mysigt. Första grillningen i år för mig. Nu längtar jag efter lägenheten bara 5/6 dagar kvar nu. Torsdag eftermiddag eller fredag morgon. Hoppas på torsdag. Känner mig lite bloggtom idag. Mycke tankar man vill få ut men inte kan. Jag skulle nog behöva en blogg bara jag kan läsa? där man kan skriva in privata saker som man senare kan gå tillbaka och titta igenom.

Min finaste dotter, utan henne hade jag aldrig pallat. Hon som gör en glad då man känner sig deppig. Mamma älskar dig mer än allt annat!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥