Bekymrad !!!

2010-04-27 / 20:22:26
.......... något som bekrymrar mig :/

Halie skelar fortfarande med ett öga, vissa vet som träffat henne. Och hon gör det fortfarande så nu ska vi till ögonläkaren. Jag HOPPAS hon inte har en dålig syn "som jag, den är värdelös". Vill inte att hon ska få det som jag. Glasögon är jobbig. Men visst är det inte hela världen, finns ju värre saker här i livet. Men ändå. Blir ledsen  på mig själv. Varför ska man få ärva dom tråkiga sakerna? Jag har dålig syn och det är jobbigt. Men det är ju just nu jag grubblar. Vi får se då vi får hem en lapp och vi har kollat upp detta. Men är det någon fler som vart med om detta, Att din son/dotter skelat länge.. Är det alltid synen, eller kan det vara annat. Vill gärna ha massor av svar. !!
Åsikter!
Postat av: Emma

Sånt kollar dom ju sen också på 7-månaders kontrollen på BVC ...

Kommenterat - 2010-04-27 / 21:09:27  | URL - http://eddiesmammaemma.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥