Bjuden på middag

2010-04-05 / 12:48:00
Nu vet jag vad vi ska göra och även planerat en träff med en kompis imorgon. Men jag börja med att min moster ska bjuda oss på middag idag. Undra vad det blir? Men blir roligt att göra något idag och ta sig ut. Är lite less på att sitta inne nu trots att vädret är sämst idag. GE oss sommar nu, tror alla vill ha det nu.

Imorgon så ska jag träffa en gammal klasskompis, åh vad vi ska ha mycket att prata om. Hon bor i Sund nu. Det är jätte nära mamma där jag är just nu.

Denna härliga brud .
Åsikter!
Postat av: Mikaela, 18 år och gravid.

åh, tack så mycket :)

Kommenterat - 2010-04-05 / 18:32:06  | URL - http://goesbothways.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥