Dålig dag?

2010-04-29 / 19:03:18
Halv dålig eftermiddag. Och mina nycklar har inte kommit heller. Dom blev skickad för en vecka sen idag via posten. Suck, Linda ska i alla fall ringa dom imorgon. Jävlar om dom slarvat till det, då blir jag arg. Halie är på lite dåligt humör nu ikväll, inget som nästan hjälpt. Men imorgon får vi hoppas att hon är sig själv igen och såklart glad. Men är inte heller på mitt bästa humör just nu så jag lägger in lite foton sen idag istället. ENJOY!



Vi envisas med Halie och försöker ha henne på mage så mycket det går och hon vill.
Vi vill ju se henne krypa, vi får allt se vad hon bestämmer sig för ;)
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥