Designers?

2010-04-14 / 21:00:43
Är nu less på min design och vill ha en som sticker ut och är riktigt vacker helt enkelt. Söker nu dom som designar bloggar snyggt och för ett bra pris. Har hittat två. Och mejlat dom båda. Men vet ni av några så är ni jätte gulliga om ni nämner dom till mig..

Just nu så sitter jag och väntar på att andra avenyn ska börja. Har missat så många, tur jag tittat på svt. Men nu då jag kom ihåg programet så ska jag se det på tvn. Efter det så ska jag SOVA. Fatta vad det kommer att kännas underbart. Kanske sista natten? who now. Vi får väl se om turen följer med oss imorgon eller ej.

Men nu så börjar det, vi hörs kanske innan säng dags, annars imorgon..
Åsikter!
Postat av: Nathalie

jag håller tummarna att ni får den imorgon :)

Kommenterat - 2010-04-14 / 23:10:35  | URL - http://ungmammanathalie.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥