Det blev utgång

2010-04-04 / 11:50:38

Det var faktiskt min mamma som sa att jag och Mattias kunde gå ut och att vi behövde lite tid tillsammans. Det var ju faktiskt sant. Det svåraste var att lämna Halie. Tanken att man har henne varenda dag kändes för jobbig. Men som tack var det många som peppa mig osv. Tack till alla er. Kvällen var välbehövlig.

Det började med lite förfest och Sandra gumman kom. Vi drack grogg och hon cider. Jonas kom och skjutsade in oss. Det var mycket folk där men inte alls folk jag brukar umgås med. Sen kände jag mest obehag där inne. Så nästa gång jag ska ut på krogen så blir det nog harrys eller olerys. Det var nog där alla vänner var. Men jag var väldigt nykter då jag kom ut med, det gör ju så mycket då med. Men då fixade min karl två mintu och det satt igång litegrann. Då det stängde åkte vi till max så att Sandra kunde köpa sig ett orginalmål. Tyvärr var jag och Matte lite för snåla för att köpa oss mat där. Vi åt hemma hos mamma istället. Sandra följde med och sov över här. Och åkte hem vid nio imorse. Men jag tycker kvällen vart bra fast man inte träffade gamla vänner (som man hoppats på).

Jag och gubben innan Sandra kom. Ändrade min frisyr tusen gånger om.

Min lilla gumma (detta foto kolla jag på hela kvällen)

Familjekärlek innan jag skulle dricka

Gubben och Jonas (chaufören)

Kärleken var på TOPP. Sitter vid ett bord på lex

Min Sandra och jag. Äntligen sågs vi <3

Det kommer in mer klara och bättre bilder senare ifrån Sandras kamera .
Just nu så ligger M och sover medans min Halie sitter bredvid mig och myser.
Nu ska jag äta lite frukost, duscha och göra scrapbooking.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥