Det blir bättre med tiden

2010-04-25 / 15:59:54
Det första videoinlägget ska ju vara tråkig osv. Enligt mig, det är svårt att komma på vad man ska säga. Men det kommer bli bättre med tiden. Och visa mig ska jag ju också. Men ja, min röst säger väl ganska mycket ändå. Nu har ni ju fått in en annan bild utav mig.

Sitter hemma hos min mamma nu. Hon har nyss klippt Mattias. Halie sover sin lilla tupplur i mammas rum just nu så då passar jag på att blogga. Vi ska väl snart hem..

Tänkte att nästa blogg inlägg ska handla om "Hur mycket Halie har utvecklats på 6 månader". Det komemr inom den närmaste tiden :)


Tummen upp för att jag höll det jag sa..

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥