Dimma och valborg passar inte riktigt ihop :/

2010-04-30 / 09:15:41
Hej, idag är ju vädret KAAST!?!? det är ju valborg, KUL. Ska man grilla och smälla raketer i dimma? Jag hoppas verkligen att detta väder vänder idag. Man blir då inte på bra humör av detta väder. Men jaja, vi får göra det bästa av situationen helt enkelt.

Alla utom jag sover. Har nyss betalat dom sista räkningarna. Så skönt, jag älskar att betala bort. Särskilt då vissa räkningar blir mindre och mindre för varje månad.

Men nu så ska jag städa upp lite här. Och packa inför "svedjeholmen" där vi ska fira våran valborg idag. Pusshejs.

Typ såhär ser det ut ute nu :/
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥