En dåsig måndag

2010-04-05 / 09:19:24
Men gomorgon alla pigga. Måndagar är väl inte allas favoritdag. Början på veckan och allt. Sitter och lyssnar på spotify på Halies barnlåtar, det blir hon lugn av. Idag så ska vi ta en liten tripp till V och snacka lite skit. Det är väl så vi mammor gör? nämen först blir det frukost och ordna sig. Sedan måste jag böka med våran cp vagn. Föreseten fick aldrig mer svar angående min vagn. Så nu kommer det väl hem ett nytt chassi :/ men men blir det mer fel så ska dom få sig ännu en stor utskällning. Men nu hinner jag inte blogga så mycket mer. Hörs senare idag
.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥