En lång dag på stan

2010-04-28 / 21:07:27
Hej och hå, nu då ni sett mig "in real" så har ni väl fått en annan syn på mig. Röst, ansikte och video.

Men men vi alla kom nyss hem. En väldigt lång dag på stan idag. Det började med att jag var på systemet och köpte två cider åt mig själv sedan gick vi runt på affärer och åt lunch på kebab city. Man får så mycket mat för pengarna där. Jag åt "strips och lövbit". Det satt fint. Har inte ätit sen dess. Så ska ta mig lite kvälls fika snart. Men efter det så kikade vi runt mer tills jag träffade Sandra och Carro där dom sa att det skulle vara en modeshow. Såklart stannade jag kvar då. Min sambo och Halie med. Vi fick platser precis bredvid scenen. Och fick dessutom bags.(Helle kom också dit) Tycker det inte låg så mycket bra i det, men gratis är ju bra. Showen var knaon och efter det kikade vi mer sedan drog vi hem. Klockan är nio och det är två timmar över Halies sov tid. Och för första gången så ska hon sova själv i sin spjälsäng. Undra hur det kommer att gå tro? ni får veta imorgon. Har en del att göra nu. HEJ DÅ !

Visst är Sandra fin? hon har färgat håret och allt. Kul och ses, det är så sällan vi gör det!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥