En morgon hemma hos Anders

2010-04-10 / 11:22:55
Kände att jag måste bli lite gladare efter mitt tidigare inlägg. Ute är det klarljust och alla är vakna hemma hos Anders, ska nog ta mig lite frukost snart och mysas med Halie. Hon har blivit så stor nu. Tyvärr vet vi inte hennes längd och vikt längre för att det var någon månad sedan man var på bvc, inte ens 5 månaders sprutan är tagen. Detta kan bero på flytten. Men det blir nog så fort vi är skriven i Domsjös bvc. Tänka sig att vi var skriven där i början av min graviditet då vi var på väg att flytta till Övik men det blev ju ändrat men nu bor vi här. Tänka sig att det bara var Mattes idé att flytta hit tänkte lär ju vara en del som tror att det är jag. Men för mig kvittade det. Matte ville känna hur det var att flytta, klart han ska få det. Och då ville han välja närmaste staden Umeå så Övik blev ju lämpligast. Och nu så ska vi se hur det går. Jag håller tummarna.

Ska inte blogga nu på några timmar vi åker väl hem någon gång under dagen ..
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥