En tidig morgon

2010-04-02 / 06:52:35
Halv sju klev man upp denna imorgon, fortfarande lite sliten sen igår. Men betydligt bätte. Halie är då jätte pigg. Hon har sovit många timmar. Ligger nu i sängen och väcker upp sin pappa. Resten av alla som är hos mamma sover också.

Nu tänker jag ordna lite inför flytten med adressändring osv. Mycket som behöver göras som vi bara har låtit ligga.


Precis kommit fram till Ikea. Har lånat min mosters sulky för att underlätta.
Och jag kan ju säga att det var nog det bästa vi gjort och Halie älskade den.

Min lillebror ville styra Halie på affärerna och det fick han såklart göra.

Såhär lycklig blev mamma av sin present.
Har aldrig sett henne så glad som hon var igår.
Tack alla som ställde upp på presenten.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥