En trött tjej som inte vill sova

2010-04-29 / 20:15:49
Halie är fortfarande vaken och på ett fruktansvärt humör. Undra när hon ska somna ikväll? Typiskt att hon ska jävlas dagen innan valborg. Men jag klandra inte henne för det. Men det är nog en viss känsla dom får skulle jag anta. Just nu "i kanske fem minuter" så är hon lugn. Hon sitter i sin gåstol och jag gav henne två majskrokar. Tänker bara nämna det, snart är det dags att bråka vidare med henne, hoj !

Gumman tidigare idag <3
Åsikter!
Postat av: jenna

min söta gud-dotter =)

Kommenterat - 2010-04-30 / 02:41:35  | URL - http://jennaholmgren.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥