:)

2010-04-30 / 14:49:42
Har ränt omkring i stan.. Det blev willys för att inhandla sallad och dricka till det vi ska grilla. Nu är vi hemma och jag har nyss ordnat mig och Halie sover sin långa lunch sömn. Hon borde vakna snart. Vi åker så fort hon vill kliva upp. Tyvärr så är vädret detsamma som imorse så tråkigt. Men vi alla får mysas inne med gotta senare ikväll + film. Eller spel. Anders ska dessutom bjuda oss på ett glas vin, gott :) Jaja, ska inte babbla mer nu. Det kommer in foton imorgon så att ni vet. KRAM!!!!!

Åsikter!
Postat av: Anonym

Detsamma detsamma! jag firar min på jobbet.. weee

Kommenterat - 2010-04-30 / 16:04:53
Postat av: Bea

hmm namnet ville visst inte komma med

Kommenterat - 2010-04-30 / 16:05:42  | URL - http://beatriceanderss.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥