Flytt klar ;)

2010-04-18 / 16:55:12
Hej, sitter nu i våran soffa och tittar på datorn samtidigt som jag ser solen utanför balkongen. Jag älskar att flytta till nytt på våren. Varje år i cirka 6 års tid har jag flyttat varje vår/sommar. Hoppas vi kommer att trivas här. Eller om vi följer traditionen i alla fall min tradition att flytta in mot sommaren. Det ser vi. Men jag hoppas inte, för det är så jobbigt att bära kartonger, städa osv..

Jag och min sambo tänkte ju annordna lite god mat osv någon helg fram över för dom som hjälpt till med flytten.
Det blir nog snart en helg. Det måste ju fixas barnvakt och så först. Man tar ju inte första bästa till min lille go unge.
Hon ligger och sover om ni undrar och har vuxit nå otroligt fort på bara sådär en vecka. Hon är ju snart ingen bebis längre utan ett "barn".

Men nu ska jag göra middag medans Halie sover.

Moster Isabell håller i Halie, hon hoppar med Halie och varje gång låter hon.
Det är bara Isabell som kan ;)
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥