Förbannade vagn

2010-04-13 / 09:16:36
Solen skiner så fint, då blir jag glad. Men frågan är vad man ska göra? vill helst inte gå ut med barnvagnen, ni vet ju felet. Vi har inte ens fått schassit ännu. Idioter hela "annaaxel" BESTÄLL INTE DÄR. Måste nog ta kontakt med dom igen annars ringer vi konsumentverket. Såhär ska det ju inte få gå till enligt mig. Tänk om det rasar ihop när som helst. Skulle ni se våran vagn skulle ni tycka synd om oss. Den har nu börjat gneka som satan också. Man skulle kunna tro att vi haft vagnen i flera års tid. Men tror jag ska mejla henne, fortast svar då.
Åsikter!
Postat av: Sandra-TvillingMamma

Söt liten flicka du har :)

Kommenterat - 2010-04-13 / 09:33:35  | URL - http://sunkiissed.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥