Full rulle på eftermiddagen

2010-04-05 / 20:30:52
Fullt upp hela eftermiddagen. Började med att vi åt middag hemma hos min moster som bestod av potatis och köttfärsås. Visst det låter inte passande men det var hur gott som helst. Sedan gick vi ner till hennes förråd och fick oss lite kläder åt Halie. Efter det drog vi iväg till affären och nu är vi hemma och klockan är redan över åtta. Så nu nattar Mattias Halie för natten. Och sen blir det dator och tv kväll med hembakat bröd som mamma gjort idag. Och en tidig kväll. Imorgon så ska jag som sagt träffa en gammal klasskompis .



Helle som fotat, för ungefär två veckor sedan . Det blir mycket foto beställningar sen .
Åsikter!
Postat av: Emma - Inredning - Missfall - Designer

Otroligt söt bild :)

Hoppas påsken varit bra :D

Kommenterat - 2010-04-05 / 22:29:26  | URL - http://crazygirlinthisworld.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥